XXII MŁODZIEŻOWY MIĘDZYNARODOWY PUCHAR BAŁTYKU w SIATKÓWCE PLAŻOWEJ im. Wojciecha Klęsk Kołobrzeg - 29.06.-03.07.2022 r.
- Szczegóły
Regulamin
XXII MŁODZIEŻOWY MIĘDZYNARODOWY PUCHAR BAŁTYKU W SIATKÓWCE PLAŻOWEJ im. Wojciecha Klęsk
ORGANIZATOR:
Organizatorem XXII Pucharu Bałtyku im. W. Klęsk w siatkówce plażowej jest PZPS, Wydział Siatkówki Plażowej ZZPS Szczecin, MOSiR Kołobrzeg, Urząd Miasta Kołobrzeg, Zachodniopomorska Federacja Sportu oraz sponsorzy.
UCZESTNICY:
1.XXII Młodzieżowy Puchar Bałtyku im W.Klęsk w siatkówce plażowej rozegrany zostanie dla trzech kategorii wiekowych:
- młodzików i młodziczek 2007 r. i młodsi,
- kadetów i kadetek 2005 r. i młodsi,
- juniorów i juniorek 2003 r. i młodsi.
2. W turnieju mogą uczestniczyć zawodniczki i zawodnicy którzy:
- posiadają ważną na sezon 2022- licencję zawodnika siatkówki plażowej (istnieje możliwość uzyskania licencji jednorazowej na miejscu, po dokonaniu opłaty 30 zł od osoby u Organizatora),
- zostali zgłoszeni na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- posiadają ważne badania lekarskie- (może być druk F-02 ),
- posiadają dokument ze zdjęciem lub dowód potwierdzający tożsamość zawodnika,
- strój sportowy zgodnie z przepisami siatkówki plażowej PZPS (z numeracją 1 i 2 na koszulkach),
- dokonali opłaty startowej gotówką na odprawie technicznej
Wysokość opłaty startowej od pary zawodniczek / zawodników wynosi 120 zł. dla jednej kategorii wiekowej.
Wysokość opłaty za start w dwóch kategoriach wiekowych wynosi 200 zł.
TERMIN I MIEJSCE:
1. 29.06.- 03.07.2022 r. Kołobrzeg - wejście na boiska od ul. Fredry (obok Kamiennego Szańca)
PROGRAM SPORTOWO-ORGANIZACYJNY ZAWODÓW:
WPROWADZENIE
Przyjazd zespołów powinien się odbyć w dniu poprzedzającym gry w wybranej kategorii wiekowej.
Odprawa dla każdej z kategorii odbędzie się w hali sportowej „Millenium” ul. Łopuskiego 38 o godz. 9:30wpierwszym dniu zawodów dla tej kategorii (patrz Harmonogram poniżej). Na odprawie odbędzie się weryfikacja dokumentów uprawniających do gry, przyjmowanie opłaty wpisowej (odliczona gotówka !) oraz omówienie systemu rozgrywek. Następnie odbędzie się losowanie par do rozstawienia.
Eliminacje do Turnieju Głównego odbędą się w pierwszym dniu zawodów dla wybranej kategorii o godz. 12:00. Na podstawie wyników zespoły zostaną rozstawione do Turnieju Głównego.
Turniej Główny (Dzień drugi).System podwójnych eliminacji (brazylijski) do wyłonienia 8 najlepszych drużyn. Start godz. 9:00
Finały (Dzień trzeci).Ciąg dalszy turnieju głównego do wyłonienia zwycięzców godz. 9:00. O14:00 zaplanowana jest dekoracja zwycięzców.
HARMONOGRAM | |
28.06.2022 r . (wtorek) | Przyjazd zespołów Juniorek i Juniorów |
29.06.2022 r. (środa) |
godz. 9:30- 11:00 Odprawa Juniorek i Juniorów Przyjazd zespołów Młodziczek i Młodzików |
30.06.2022 r. (czwartek) |
godz. 9:00- 13:30 Turniej Główny Juniorek i Juniorów Przyjazd zespołów Kadetek i Kadetów |
1.07.2022 r. (piątek) | godz. 9:00-13:00 Finały Juniorek i Juniorów godz. 9:00-13:30 Turniej Główny Młodziczek i Młodzików godz. 9:30-11:00 Odprawa dla Kadetek i Kadetów godz. 12:00-18:00 Eliminacje do Turnieju Głównego Kadetek i Kadetów |
2.07.2022 r. (sobota) | godz. 9:00- 13:30 Finały Młodzików i Młodziczek godz. 13:30- 18:00 Turniej Główny Kadetek i Kadetów |
3.07.2022 r. (niedziela) | godz. 9:00 Finały Kadetek i Kadetów |
28.06. | 29.06. | 30.06. | 1.07. | 2.07. | 3.07. | |
---|---|---|---|---|---|---|
Juniorka/Junior | Przyjazd | 9:30 Odprawa 12:00 Eliminacje |
9:00 Turniej Główny | 9:00 Finały | ||
Młodziczka/Młodzik | Przyjazd | 9:30 Odprawa 13:30 Eliminacje |
9:00 Turniej Główny | 9:00 Finały | ||
Kadetka/Kadet | Przyjazd | 9:30 Odprawa 12:00 Eliminacje |
13:30 Turniej Główny | 9:00 Finały |
SYSTEM ROZGRYWEK:
1. O systemie rozegrania spotkań w turnieju, uczestnicy zostaną poinformowani przez Sędziego Głównego lub Organizatora na odprawie technicznej. Zachęcamy do startu w dwóch kategoriach wiekowych.
2. Obowiązują przepisy PZPS.
ZGŁOSZENIA:
1. Zgłoszenia należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 27.06. 2022 r. do godz. 19:00. W wyjątkowych przypadkach zgłoszenia dokonać można na odprawie technicznej. W zgłoszeniu należy podać:
- imiona i nazwiska uczestników(klub lub nazwę drużyny),
- kategorię wiekową, w której zespół będzie uczestniczył,
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Zawody rozgrywane będą piłkami MIKASA VLS 300. Organizator zawodów zabezpiecza 2 piłki na boisko.
2. Organizator zabezpiecza wodę dla zawodników.
3. Sprawy sporne podczas trwania zawodów rozstrzyga Sędzia Główny.
4. W przypadku bardzo złych warunków pogodowych decyzje o kontynuowaniu zawodów podejmują
Sędzia Główny wraz z organizatorami turnieju.
5. Najlepsze drużyny otrzymają pamiątkowe puchary, medale i dyplomy i nagrody rzeczowe,
6. Zespoły uczestniczące winny dokonać ubezpieczeń we własnym zakresie, organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach (namiotach) przewidzianych jako pomieszczenia dla uczestników turniejów.
7. Wszelkich formalności dotyczących założenia licencji jak i opłat wpisowych będzie można dokonać bezpośrednio na odprawie technicznej zawodów.
8. Organizator nie zabezpiecza bazy noclegowej dla uczestników turnieju. Koszty zakwaterowania i wyżywienia startujący ponoszą we własnym zakresie.
BAZA NOCLEGOWA I ŻYWIENIOWA
Szkoła Podstawowa nr 7
ul: Okopowa 1a 78-100 Kołobrzeg
Obiekt w okresie wakacyjnym przystosowany do przyjmowania obozów sportowych. Wyżywienie na miejscu. Możliwość dowozów obiadów na boiska. Możliwość organizacji konsultacji - zgrupowania przed Pucharem Bałtyku i innych.
tel. 793920274 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.